SE-koncernen

EMPLOYER BRANDING

FORMÅL: SE/Stofa ville styrke brandet som arbejdsplads til softwareudviklere.

LØSNING:

Sammen med SE/Stofas kommunikations- og HR-afdeling planlagde Tech Relations en kampagne målrettet it-professionelle på ing.dk, version2.dk, mediernes nyhedsbreve og Facebook-kanaler.

 

Tre historier blev valgt med fokus på SE/Stofas grønne energiløsninger og fremtidige produkter. Indholdet blev udgivet som sponseret indhold med henvisninger til jobopslag.

 

RESULTAT:

  • Øget kendskab til virksomheden

  • Læsetid/engagement på mere end 3 minutter per artikel

  • Kvalificeret trafik til krævende stillingsopslag

CASES

SE HVAD VI ALLEREDE HAR LØST AF OPGAVER FOR DINE KONKURRENTER

PRODUCT BRANDING

bumax

Bumax ønsker at blive mere kendt som leverandør af befæstelser blandt ingeniører.

EMPLOYER BRANDING VIDEO

Siemens

Siemens ville øge fokus på den store rekruttering af ingeniører og øge kendskabet til karrieremulighederne.

PRODUCT WEBINAR

Atea

ATEA ville have øget kendskabet til deres brand og produkter og skabe leads til potentielle kunder.

© 2018, Tech Relations, Teknologiens Mediehus A/S