SWECO

EMPLOYER BRANDING

FORMÅL: At styrke kendskabet til Sweco som virksomhed overfor ingeniører.

LØSNING:

I samarbejde med Swecos kommunikationsafdeling fandt Tech Relations frem til spændende historier i virksomheden, der repræsenterede, hvad man som ingeniør arbejder med i Sweco. Hver historie fortalt gennem en projektansvarlig.

 

Tech Relations stod for udgivelsesplan og produktion af advertorials (sponsorerede artikler) på alle Ingeniørens platforme (online, print og SoMe).

RESULTAT:

  • Øget kendskab i målgruppen

  • Læsetid/engagement på 3-4 minutter per artikel

  • Konverteret trafik til Swecos karrieresite

 

(En af de sponserede artikler blev det syvende mest læste indholdselement på hele ing.dk i 2017)

CASES

SE HVAD VI ALLEREDE HAR LØST AF OPGAVER FOR DINE KONKURRENTER

EMPLOYER BRANDING

SE/Stofa ønsker at brande sig som arbejdsplads til softwareudviklere for at støtte rekrutteringsindsatsen.

SE-koncernen

PRODUCT WEBINAR

ATEA ville have øget kendskabet til deres brand og produkter og skabe leads til potentielle kunder.

ATEA

PRODUCT BRANDING

Nyt AI-værktøj til filmproduktion skulle have øget kendskabet overfor en it-teknisk målgruppe.

daNmon & ibm

© 2018, Tech Relations, Teknologiens Mediehus A/S