SWECO

EMPLOYER BRANDING

FORMÅL: At styrke kendskabet til Sweco som virksomhed overfor ingeniører.

LØSNING:

I samarbejde med Swecos kommunikationsafdeling fandt Tech Relations frem til spændende historier i virksomheden, der repræsenterede, hvad man som ingeniør arbejder med i Sweco. Hver historie fortalt gennem en projektansvarlig.

 

Tech Relations stod for udgivelsesplan og produktion af advertorials (sponsorerede artikler) på alle Ingeniørens platforme (online, print og SoMe).

RESULTAT:

  • Øget kendskab i målgruppen

  • Læsetid/engagement på 3-4 minutter per artikel

  • Konverteret trafik til Swecos karrieresite

 

(En af de sponserede artikler blev det syvende mest læste indholdselement på hele ing.dk i 2017)

CASES

SE HVAD VI ALLEREDE HAR LØST AF OPGAVER FOR DINE KONKURRENTER

EMPLOYER BRANDING

SE-koncernen

SE/Stofa ønsker at brande sig som arbejdsplads til softwareudviklere for at støtte rekrutteringsindsatsen.

PRODUCT WEBINAR

ATEA

ATEA ville have øget kendskabet til deres brand og produkter og skabe leads til potentielle kunder.

PRODUCT BRANDING

daNmon & ibm

Nyt AI-værktøj til filmproduktion skulle have øget kendskabet overfor en it-teknisk målgruppe.

© 2018, Tech Relations, Teknologiens Mediehus A/S