SIEMENS

EMPLOYER BRANDING VIDEO

FORMÅL: At fortælle om karrieremuligheder og faglige udfordringer hos det tidligere Siemens Windpower.

LØSNING:

Tech Relations producerede i tæt samarbejde med det tidligere Siemens Windpower en video med udgangspunkt i et virksomhedsbesøg på Lindøværftet.

 

Videoen blev sammen med en sponsoreret artikel distribueret på Ingeniørens mediekanaler samt som opslag på Ingeniørens sociale medier (Facebook og Linkedin).

RESULTAT:

  • 74% af seerne så den 17 minutter lange video til ende

  • Stort engagement med indholdet i tekst eller video

  • Konvertering af læsere til  kundens ledige stillinger

 

Se videoen her:

 

Stort videointerview med Siemens: Her er dine karrieremuligheder inden for vind

CASES

SE HVAD VI ALLEREDE HAR LØST AF OPGAVER FOR DINE KONKURRENTER

EMPLOYER BRANDING VIDEO

Widex

Widex ville brandes som software-virksomhed for at understøtte sin rekruttering af softwareudviklere.

EMPLOYER BRANDING

SE-koncernen

SE/Stofa ønsker at brande sig som arbejdsplads til softwareudviklere for at støtte rekrutteringsindsatsen.

JOBADVERTORIAL

energinet

Energinet ville øge interesse for jobopslag blandt passive jobsøgere og få kontaktinformation på emner.

© 2018, Tech Relations, Teknologiens Mediehus A/S