projekt:værktøjsdagen

EVENT VIDEO

FORMÅL: At vise, hvilken værdi det har skabt for både deltagere og udstillere at være med til en konference for projektledere.

LØSNING:

Til konferencen projekt:værktøjsdagen blev Tech Relations bedt om at producere en video, der skulle bruges som led i det kommende års markedsføring af konferencen.

 

Med afsæt i en række interviews med deltagere, oplægsholdere og udstillere på konferencen producerede Tech Relations en video om den faglige værdiskabelse for deltagerne, og hvordan udstillerne oplever den værdi, dagen har for at komme i kontakt med en meget relevant målgruppe.

 

Tech Relations stod for udformning af videokoncept, optagelse og afvikling af interviews samt redigering og post-production af videoen.

RESULTAT:

  • En eventvideo på 2:10 min. i et delevenligt format til hjemmesider og SoMe-kanaler.
     

  • Belysning af konferencens værdi for både deltagere og udstillere​.
     

  • Et markedsføringsaktiv, som passer ind i kundens storytelling og grafiske univers.

CASES

SE HVAD VI ALLEREDE HAR LØST AF OPGAVER FOR DINE KONKURRENTER

SE HVAD VI ALLEREDE HAR LØST AF OPGAVER FOR DINE KONKURRENTER

OMSLAG

Forbrugsforeningen ønskede op til jul at skabe stor opmærksomhed på de mange medlemsfordele.

forbrugs-

foreningen

PRODUCT BRANDING

Nyt AI-værktøj til filmproduktion skulle have øget kendskabet overfor en it-teknisk målgruppe.

daNmon & ibm

WHITEPAPER

Minerva ønskede leads og at gøre opmærksom på særlig løsning, der fungerer på tværs af brancher.

minerva

© 2018, Tech Relations, Teknologiens Mediehus A/S