NETTEAM

WHITEPAPER

FORMÅL: At gøre opmærksom på to nye løsninger. Samtidig ønskede Netteam at skaffe leads til potentielle kunder.

LØSNING:

Tech Relations producerede to whitepapers om de nye løsninger.

 

Indholdet blev tilbudt som gratis downloads på Version2 mod afgivelse af permission og genererede løbende leads til Netteam.

RESULTAT:

  • Det aftalte antal leads

  • Øget kendskab til virksomhedens ydelser ​

CASES

SE HVAD VI ALLEREDE HAR LØST AF OPGAVER FOR DINE KONKURRENTER

minerva

Minerva ønskede leads og at gøre opmærksom på særlig løsning, der fungerer på tværs af brancher.

WHITEPAPER

energinet

Energinet ville øge interesse for jobopslag blandt passive jobsøgere og få kontaktinformation på emner.

JOBADVERTORIAL

bumax

Bumax ønsker at blive mere kendt som leverandør af befæstelser blandt ingeniører.

PRODUCT BRANDING

© 2018, Tech Relations, Teknologiens Mediehus A/S