CASES

FÅ HJÆLP TIL DIT BRAND

Se hvordan vi kan gøre dig mere synlig overfor jobsøgere, kunder og mulige samarbejdspartnere.

DIG?

EMPLOYER BRANDING

Sweco ville have styrket kendskabet som brand og virksomhed overfor ingeniører.

SWECO

EMPLOYER BRANDING

SE/Stofa ønsker at brande sig som arbejdsplads til softwareudviklere for at støtte rekrutteringsindsatsen.

sydenergi

PRODUCT BRANDING

Bumax ønsker at blive mere kendt som leverandør af befæstelser blandt ingeniører.

bumax

PRODUCT BRANDING

Nyt AI-værktøj til filmproduktion skulle have øget kendskabet overfor en it-teknisk målgruppe.

Danmon & ibm

JOBADVERTORIAL

Energinet ville øge interesse for 
jobopslag blandt passive jobsøgere og få kontaktinformation på emner.

Energinet

PRODUCT WEBINAR

Comsol ønsker at øge kendskabet til deres produkter og samtidig generere leads til potentielle kunder.

comsol

PRODUCT WEBINAR

ATEA ville have øget kendskabet til deres brand og produkter og skabe leads til potentielle kunder.

atea

EMPLOYER BRANDING VIDEO

Siemens ville øge fokus på den store rekruttering af ingeniører og øge kendskabet til karrieremulighederne.

Siemens

EMPLOYER BRANDING VIDEO

Widex ville brandes som software-virksomhed for at understøtte sin rekruttering af softwareudviklere.

widex

VIDEO

IDA ønskede at hverve flere studie-medlemmer - bl.a. blandt it- og naturvidenskabelige studerende.

ida

OMSLAG

Forbrugsforeningen ønskede op til jul at skabe stor opmærksomhed på de mange medlemsfordele.

Forbrugs-

foreningen

WHITEPAPER

Netteam ønskede at gøre opmærk-

som på to nye løsninger og at skaffe leads til potentielle kunder.

netteam

WHITEPAPER

Minerva ønskede leads og at gøre
opmærksom på særlig løsning, der fungerer på tværs af brancher.

minervA

© 2018, Tech Relations, Teknologiens Mediehus A/S