IDA

VIDEO

FORMÅL: At brande IDA som et fællesskab til ingeniør-,  it- og naturvidenskabelige studerende.

LØSNING:

Under tag-linen #OsiIDA skabte Tech Relations en branding-kampagne, der via bannere, sociale medier, sponseret indhold og til messer og events nåede målgruppen.

 

Produktioner omfattede video, bannere og sponserede artikler.

RESULTAT:

  • Videoerne er blandt de tre mest sete på ing.dk og Version2.dk nogensinde

  • Skabte stor synlighed og trafik til IDA's kampagne

Se videoen her:

 

VIDEO: "De kan ikke slippe Legoklodserne"

CASES

SE HVAD VI ALLEREDE HAR LØST AF OPGAVER FOR DINE KONKURRENTER

OMSLAG

Forbrugsforeningen ønskede op til jul at skabe stor opmærksomhed på de mange medlemsfordele.

forbrugs-

foreningen

PRODUCT BRANDING

Nyt AI-værktøj til filmproduktion skulle have øget kendskabet overfor en it-teknisk målgruppe.

daNmon & ibm

WHITEPAPER

Minerva ønskede leads og at gøre opmærksom på særlig løsning, der fungerer på tværs af brancher.

minerva

© 2018, Tech Relations, Teknologiens Mediehus A/S