FORBRUGSFORENINGEN

OMSLAG

FORMÅL: Forbrugsforeningen ønskede op til jul at skabe stor opmærksomhed på de mange medlemsfordele.

LØSNING:

Tech Relations idéudviklede og producerede et omslag på fire sider til avisen til distribution en uge før jul.

 

Omslaget indeholdt budskaber , nyt slogan og omfattende infografik særligt designet til målgruppen af ingeniører. Omslaget var en del af en bredere kampagne, der også omfattede nyhedsbreve og bannere.

RESULTAT:

Alene budskabet i omslaget nåede ud til 150.000 læsere af Ingeniøren og skabte maksimal synlighed for kunden i en særdeles købedygtig målgruppe op til Jul.

CASES

SE HVAD VI ALLEREDE HAR LØST AF OPGAVER FOR DINE KONKURRENTER

netteam

Netteam ønskede at gøre opmærk- som på to nye løsninger og at skaffe leads til potentielle kunder.

WHITEPAPER

DIG?

Se hvordan vi kan gøre dig mere synlig overfor jobsøgere, kunder og mulige samarbejdspartnere.

FÅ HJÆLP TIL DIT BRAND

siemens

Siemens ville øge fokus på den store rekruttering af ingeniører og øge kendskabet til karrieremulighederne.

EMPLOYER BRANDING VIDEO

© 2018, Tech Relations, Teknologiens Mediehus A/S