ENERGINET

JOBADVERTORIAL

FORMÅL: At øge interessen for stillingsopslag blandt passive jobsøgere og at skaffe kontaktinformation på kandidater.

LØSNING:

Tech Relations producerede en sponseret artikel om faglige udfordringer hos Energinet. Indholdet nåede den relevante målgruppe via ing.dk, Ingeniørens nyhedsbrev, Version2.dk og Version2.dks nyhedsbrev, Jobfinder samt via Jobfinders Facebookside med boost til målgruppen.

En kort formular i bunden af artiklen, gav læsere mulighed for at sige ja til at blive kontaktet af den ansøgende virksomhed

RESULTAT:

  • Øget kendskab til virksomhedens aktiviteter

  • Øget kendskab og trafik til stillingsopslaget

  • Gennemsnitlig læsetid af artikel: 3:01 minutter

  • Indsamling af otte relevante kandidater ​ (fem dage)

 

Se advertorialen her:

Har du evnerne til at knuse data fra hele det danske elnet?

CASES

SE HVAD VI ALLEREDE HAR LØST AF OPGAVER FOR DINE KONKURRENTER

PRODUCT WEBINAR

comsol

Comsol ønsker at øge kendskabet til deres produkter og samtidig generere leads til potentielle kunder.

WHITEPAPER

netteam

Netteam ønskede at gøre opmærk-

som på to nye løsninger og at skaffe leads til potentielle kunder.

EMPLOYER BRANDING VIDEO

widex

Widex ville brandes som software-virksomhed for at understøtte sin rekruttering af softwareudviklere.

© 2018, Tech Relations, Teknologiens Mediehus A/S