DANMON & IBM

PRODUCT BRANDING

FORMÅL: At øge kendskabet til nyt AI-værktøj til filmproduktion overfor en it-teknisk målgruppe.

LØSNING:

En casehistorie og video fortæller de tekniske detaljer bag verdens første computergenererede film-trailer, som er skabt ved hjælp af kundens AI-værktøj. Indholdet blev planlagt i samarbejde med Danmon og IBM og Tech Relations og distribueret på Version2.dk, mediets nyhedsbrev og SoMe..

Kom bag om AI-værktøjet i denne video fra IBM og 20th Century Fox.

RESULTAT:

  • Øget kendskab til produktet til en specialiseret målgruppe

  • Gennemsnitlig læsetid/engagement på 6 min.

  • Konvertering af læsere til kundens produktside ​

 

Se advertorialen her:

Cloudbaseret teknologi gør det muligt at anvende kunstig intelligens i film- og medieverden

CASES

SE HVAD VI ALLEREDE HAR LØST AF OPGAVER FOR DINE KONKURRENTER

FÅ HJÆLP TIL DIT BRAND

DIG?

Se hvordan vi kan gøre dig mere synlig overfor jobsøgere, kunder og mulige samarbejdspartnere.

VIDEO

ida

IDA ønskede at hverve flere studie-medlemmer - bl.a. blandt it- og naturvidenskabelige studerende.

EMPLOYER BRANDING

SE-koncernen

SE/Stofa ønsker at brande sig som arbejdsplads til softwareudviklere for at støtte rekrutteringsindsatsen.

© 2018, Tech Relations, Teknologiens Mediehus A/S