CASES

FÅ HJÆLP TIL DIT BRAND

Se hvordan vi kan gøre dig mere synlig overfor jobsøgere, kunder og mulige samarbejdspartnere.

DIG?

EMPLOYER BRANDING

Sweco ville have styrket kendskabet som brand og virksomhed overfor ingeniører.

SWECO

EMPLOYER BRANDING

SE/Stofa ønsker at brande sig som arbejdsplads til softwareudviklere for at støtte rekrutteringsindsatsen.

sydenergi

PRODUCT BRANDING

Bumax ønsker at blive mere kendt som leverandør af befæstelser blandt ingeniører.

bumax

PRODUCT BRANDING

Nyt AI-værktøj til filmproduktion skulle have øget kendskabet overfor en it-teknisk målgruppe.

Danmon & ibm

JOBADVERTORIAL

Energinet ville øge interesse for 

jobopslag blandt passive jobsøgere

og få kontaktinformation på emner.

ENERGINET

VIDEO

IDA ønskede at hverve flere studie-medlemmer - bl.a. blandt it- og naturvidenskabelige studerende.

IDA

PRODUCT WEBINAR

Comsol ønsker at øge kendskabet til deres produkter og samtidig generere leads til potentielle kunder.

comsol

PRODUCT WEBINAR

ATEA ville have øget kendskabet til deres brand og produkter og skabe leads til potentielle kunder.

atea

EMPLOYER BRANDING VIDEO

Siemens ville øge fokus på den store rekruttering af ingeniører og øge kendskabet til karrieremulighederne.

Siemens

EMPLOYER BRANDING VIDEO

Widex ville brandes som software-virksomhed for at understøtte sin rekruttering af softwareudviklere.

widex

OMSLAG

IDA ønskede at hverve flere studie-medlemmer - bl.a. blandt it- og naturvidenskabelige studerende.

FORbrugs-

Foreningen

WHITEPAPER

Netteam ønskede at gøre opmærk-

som på to nye løsninger og at skaffe leads til potentielle kunder.

NETTEAM

CASEBOOK

Minerva ønskede leads og at gøre 

opmærksom på særlig løsning, der fungerer på tværs af brancher.

minerva

EVENTVIDEO


P:V ville vise værdi af projektleder-konference for deltagere og udstillere.

PROJEKT:
VÆRKTØJSDAGEN

© 2018, Tech Relations, Teknologiens Mediehus A/S