BUMAX

PRODUCT BRANDING

FORMÅL: Bumax ønsker at blive mere kendt som leverandør af befæstelser blandt ingeniører.

LØSNING:

Bumax’ produkter holder sammen på tyske ubåde, rutsjebaner og Cerns partikelaccelerator. Med udgangspunkt i den teknisk faglige detalje producerede Tech Relations en historie så læserne blev klogere på emnet og samtidig underholdt i øjenhøjde. Forløbet blev til i tæt samarbejde med kundens marketingafdeling og udgivet i avisen Ingeniøren, samt på ing.dk, i nyhedsbrev og på Ingeniørens Facebook-kanal som sponseret indhold.

RESULTAT:

  • Branding af produkter til målgruppen

  • Læsetid/engagement på mere end 3 minutter per artikel

  • Øget trafik til produktside ​

Se advertorialen her:

 

Svensk superbolt holder sammen på tyske ubåde, rutsjebaner og CERN’s partikelaccelerator

CASES

SE HVAD VI ALLEREDE HAR LØST AF OPGAVER FOR DINE KONKURRENTER

PRODUCT BRANDING

Nyt AI-værktøj til filmproduktion skulle have øget kendskabet overfor en it-teknisk målgruppe.

danmon & ibm

EMPLOYER BRANDING VIDEO

Widex ville brandes som software-virksomhed for at understøtte sin rekruttering af softwareudviklere.

widex

OMSLAG

Forbrugsforeningen ønskede op til jul at skabe stor opmærksomhed på de mange medlemsfordele.

forbrugs-

foreningen

© 2018, Tech Relations, Teknologiens Mediehus A/S