balluff

PRODUCT BRANDING

FORMÅL: Balluff ønsker at blive bedre kendt som leverandør af IIoT-systemer til danske produktionsvirksomheder.

LØSNING:

I samarbejde med Tech Relations fandt Balluff en stærk kundecase, der viste styrkerne i Balluffs RFID-system som centralt navigationssystem i Widex’ nye, automatiserede produktionslinje.

 

Tech Relations udarbejdede en advertorial, hvor målgruppen blev klogere på emnet med fokus på den tekniske detalje. Forløbet blev tæt koordineret med kommunikations-afdelingerne hos Balluff og Widex helt op til udgivelse på print i Ingeniøren og online på ing.dk samt i nyhedsbrev og som Facebook Boost over for Ingeniørens mange følgere.

RESULTAT:

  • Balluffs løsninger blev brandet til en dybt specialiseret målgruppe

  • Læsetid/engagement på mere end 3 minutter per læser

  • Øget kendskab og trafik til Balluffs hjemmeside

  • Konkret henvendelse til Balluff fra mulig kunde på baggrund af advertorial ​

 

Se advertorialen her:

 

RFID-System overgår al fantasi: Kan skabe færdigt høreapparat på 20 minutter

CASES

SE HVAD VI ALLEREDE HAR LØST AF OPGAVER FOR DINE KONKURRENTER

FÅ HJÆLP TIL DIT BRAND

Se hvordan vi kan gøre dig mere synlig overfor jobsøgere, kunder og mulige samarbejdspartnere.

DIG?

EMPLOYER BRANDING

Sweco ville have styrket kendskabet som brand og virksomhed overfor ingeniører.

SWECO

PRODUCT BRANDING

Bumax ønsker at blive mere kendt som leverandør af befæstelser blandt ingeniører.

BUMAX

© 2018, Tech Relations, Teknologiens Mediehus A/S