ATEA

PRODUCT WEBINAR

FORMÅL: At øge kendskabet til virksomhed og produkter og samtidig generere leads til potentielle kunder.

LØSNING:

Tech Relations producerede en række webinarer via eget tv-studie og vært med hands-on gennemgang af produktet målrettet brugerne af produktet (produktudviklere).

 

Interesserede fik adgang til webinarerne ved at afgive ‘permission’. Webinaret blev markedsført via bannere på Ing.dk, annonce i avisen, sponsoreret artikel på ing.dk, SoMe og direct mail til målgruppen.

RESULTAT:

  • Branding af virksomheden til en specialiseret målgruppe

  • Minimum 50 leads per webinar ​

 

Se webinaret her:

Ny software-defined storage løsning leverer over 1 million IOPS

CASES

SE HVAD VI ALLEREDE HAR LØST AF OPGAVER FOR DINE KONKURRENTER

EMPLOYER BRANDING VIDEO

Siemens

Siemens ville øge fokus på den store rekruttering af ingeniører og øge kendskabet til karrieremulighederne.

EMPLOYER BRANDING

SWECO

Sweco ville have styrket kendskabet som brand og virksomhed overfor ingeniører.

VIDEO

IDA

IDA ønskede at hverve flere studie-medlemmer - bl.a. blandt it- og naturvidenskabelige studerende.

© 2018, Tech Relations, Teknologiens Mediehus A/S